piątek, 11 grudnia 2015

Kolejna nominacja i kolejny zaszczyt...

Tym razem będzie krótko, zwięźle i na temat...
Tak , moi drodzy potrafię wysłowić się w paru zdaniach :)


Dostaliśmy kolejną nominację do Liebster Blog Award...
od
Bardzo dziękujemy za wyróżnienie i to jeszcze na pierwszym miejscu :)
Ostatnio nominowałam moją szczęśliwą 11 więc pozwólcie , że nie będę się powtarzać.
Już szybciutko odpowiadam na zadane mi pytania:

1. Kim jesteś, pracujesz zawodowo, wychowujesz dzieci, prowadzisz firmę?
Jestem po prostu sobą , marzycielką, staromodną kobietką,  
żoną, trochę hipiską , jeszcze nie mamą.
Zawodowo pracuję jako Opiekunka medyczna 
w domu Opieki nad Osobami chorymi, starszymi i Niepełnosprawnymi.
2.Dlaczego założyłaś bloga?
Bardzo emocjonalne dla mnie pytanie.
 Blog i cała idąca za nim twórczość jest zapełnieniem pustki i
wirem w jaki wpadłam po utracie mojej Babci.
Bowiem to ona zaszczepiła we mnie tą pasję:)
 Moje prace i małe dzieła to prywatna rozmowa właśnie z nią.
3.Jaki jest Twój ulubiony film?
,,W pogoni za szczęściem"
i pozwolę sobie przywołać cyta z tego filmu:
...Nie daj sobie nigdy wmówić , że czegoś nie potrafisz. (...) Masz jakieś marzenie- spełnij je.
Ludzie mówią, że się nie da, kiedy sami czegoś nie potrafią.
Chcesz czegoś, to walcz.
4.Czego się boisz?
Boję się tylko złych czynów do których jest zdolny drugi człowiek.
5.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Haha zabrzmi to banalnie ale Pokój i miłość dla wszystkich :)
6.Kawa czy herbata?
Kawa o poranku, taka z dużą ilością mleka , którą podają mi ciepłe ręce mojego męża,
niezbyt dobra kawa z bardzo dużą ilością mleka , w pracy na przerwie z kolegami- chwila wytchnienia.
Kawoszka ze mnie.
7.Ranny ptaszek, czy późny Mark?
Ranny Ptaszek :) do pracy wstaję o 4.30,
 a jak mam wolne to mówię, że teraz się wyśpię... 
Tak, tak wstaję  góra o 7.
Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje ,moi mili :)
8.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Widać to na moim blogu- lubię się brudzić w farbach i pyle drewna. 
Lubię się inspirować, odkrywać i przemierzać.
9.Dokąd chciałabyś pojechać?
Do Australii, Toskanii, Szwecji, Norwegi i Dani :)
A najlepiej przemierzać te lądy Camp-erem, takim w kwiatki i pacyfki.
10.Czy i jakie masz zwierzę w domu?
Dwa buldogi francuskie :) Moje córeczki ? ! :D
11.Czy jest czego Nie-lubisz w blogowaniu?
Jak na razie nie ma ...

Pozdrawiam z mojego garażowego
Atelier w którym się urlopuję
 C.aro 

5 komentarzy:

  1. Piękny cytat, absolutnie się pod nim podpisuję. Natomiast 4 rano to naprawdę ranny ptaszek! Ja wstaję o 6.15 i jest ciężko czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pytania :) ja też ostatnio byłam nominowana, fajna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje. Miło mi było poczytać o Tobie i trochę bardziej Cię poznać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie te buldogi? nie występują na blogu?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występują, występują :) Tylko trzeba trochę pogrzebać np. tu http://spiew-mojej-duszy.blogspot.com/2015/09/design-dla-francuza-by-upcykling.html

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i poświęcony czas.
Jeśli podoba Ci się to co robimy to bardzo będzie mi miło,
jak pozostawisz po sobie jakiś ślad...