piątek, 1 stycznia 2016

2015 a won mi stąd...

Zabawa była?
Była.
Tance, hulanki, swawole były?
Były.
Dobre jedzenie było?
Było.
Alkohol s rozlewał?
Rozlewał.
Szampan o północy i sztuczne ognie były?
Były.
Składane życzeń z lekko podpitym i wesołym głosem były?
Były.
A kac i głowa ciężka są?
Są...
To witamy w nowym roku :)

2015 poszedł i niech idzie w cholerę...
ten rok nie był dla mnie łaskawy, 
ale na szczęście nadchodzi nowe.

My też w domowym zaciszu, a raczej tej nocy- głośni,
bawiliśmy się w tą sylwestrową noc.
Nowy rok witaliśmy hucznie i żal ,że zabawa musiała się kończyć,
ale no cóż należę do tych wybrańców którzy o 6.30 musieli zameldować się w pracy
i udawać, że wcale dobrze się nie bawiłam -
aby oczywiście nie było żal moim podopiecznym minionych młodzieńczych lat...








To co było już nie wróci więcej, więc nie ma co o tym rozmyślać, 
podsumowywać, robić rachunki sumienia...
Trzeba ostro zabrać się do robot, by nowy rok przyniósł nam kosze z soczystymi i 
dorodnymi owocami naszej pracy.

Ja zaczęłam nietypowo jak na siebie,gdyż nie jestem mistrzynią planowania i 
raczej działam chaotycznie oraz spontanicznie. 
Jednak tym razem zrobiłam sobie listę postanowień noworocznych-
wiem sztampowe, teraz wszyscy je piszą , może i tak ale czy w taki sposób?








 Maszyna Voss  wyprodukowana oczywiście w Niemczech,
Linia S De-lux Model T32 z lat 1952(4).
A skąd taki zabytek w naszym m2, podarunek od Teściów,
wykopany przez mojego Męża na ich strychu.

Muszę zdradzić Wam, że to nie jedyna lista jaką sporządziłam...
Zobaczymy czy moja niezorganizowana natura da radę się okiełznać.
A jak tam Wasze postanowienia noworoczne, zaplanowane ?

C.aro

8 komentarzy:

  1. To piękne co napisałaś o swoich podopiecznych, takie ludzkie wspólczucie dla osób starszych. Ja juz nie robię postanowień noworocznych i tak czasami nie mamy wpływu co nam przyniesie lub sił i środków aby walczyć o ich zrealizowanie, jedynie o co proszę każdy kolejny rok, to o to aby doceniać i pamiętać te chwile kiedy czułam się szczęśliwa. Inaros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację nie mamy wpływu na to co nam los przyniesie, wiem jak to jest nie mieć środków na realizację swoich potrzeb a co dopiero jakiś marzeń. Ale muszę Ci powiedzieć, że w takich trudnych chwilach zawsze pomagało mi pozytywne myślenie, nigdy nie wolno przestać ani marzyć, ani mieć nadziei. Walcząc możemy naprawdę zajść daleko; wiem, że czasem brak sił- więc jeśli coś to Ci da, to przesyłam moc uścisków i pozytywnej energii oraz życzę Ci aby w tym roku było mnóstwo takich szczęśliwych chwil dla Ciebie i Twoich bliskich . Pozdrawiam C.aro

      Usuń
  2. O matko moja! Ale cudo!
    U moich teściów też taka podobana stoi ale zdobi ich salon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna maszyna !!!
    Też chcę taką:)
    Życzę Ci oby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, plany, a przede wszystkim abyś była sobą i żyła zgodnie z głosem swego serca:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W taki na pewno nie :) Piekna maszyna ! Tak były kiedyś takie rozkoszne zabytki - mam podobny u rodziców na strychu... Warte zachowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz pełno energii! Na 6.30 do pracy... a maszyna świetna. Pozdrawiam w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i poświęcony czas.
Jeśli podoba Ci się to co robimy to bardzo będzie mi miło,
jak pozostawisz po sobie jakiś ślad...